Lietuva yra viena iš tų šalių, kurios logistikos paslaugos yra itin patrauklios kaimyninėms Europos Sąjungos šalims. Šią mintį būtų galima grįsti ne vien tik, kad tuo, jog esame geografiškai patogioje ir patrauklioje vietovėje, tačiau taip pat ir mūsų mokestinė našta, taikoma verslams, užsiimantiems logistika ir sandėliavimu, yra nedidelė, turi papildomų lengvatų.
Nėra nuostabu ir tai, kad laikui bėgant vis daugiau bendrovių mano, kad būtent mūsų įvardyti ekonominiai procesai galėtų būti adaptuoti ir jų veikloms, kas atitinkamai laikui bėgant atneštų daugiau finansinių pajamų ir pelno. Vis dėlto, siekiant pradėti tokią veiklą, būtina tinkamai išsiaiškinti ir teisinę, mokestinę veiklos pusę – taip pat įvertinti, kokios transporto priemonės, bei kita technika, yra reikalinga. Pavyzdžiui, savivartes puspriekabes, nors daugumos ir nėra įvertinamos, gali neįtikėtinai šauniai pasitarnauti verslams, kadangi finansiškai tai yra sprendimas, nereikalaujantis didžiulių investicijų, o pridėtinės vertės aspektu – tai tiesiog nepakeičiama įranga.
Kodėl gi taip teigiame? Logistikos procesai remiasi į laiko ir pajėgumo indikatorius. Kitaip tariant, idealu, jeigu pavyksta kuo įmanoma našiau pergabenti kuo įmanoma didesnius krovinius – žinoma, visapusiškai remiantis į teisinius aktus. Nepaisant to, logistikos pramonėje yra reikalinga naudoti universalias priemones, kaip tai pavyzdžiui savivartes puspriekabes, kurios leistų pergabenti skirtingų rūšių krovinius į norimą vietovę. Šioje situacijoje būtina pastebėti tai, kad itin dažnas verslininkas neįvertina tokios galimybės ir pinigus investuoja į visiems puikiai žinomas, tačiau ne tokias universalias transporto priemones – kitaip tariant, nevykdo sąnaudų optimizavimo.
Toliau skaityti „Savivartės puspriekabės – logistikai ir sandėliavimui pritaikytos priemonės!”