Išorinė komunikacija dabar ypač aktuali verslams internete

Karantino laikas tai ne tik prarastos, bet ir naujos galimybės. Šiuo metu ypač nereikėtų „miegoti“ internetiniams verslams, nes žmonės žymiai labiau domisi produktais internete. Dabar paklausios tos prekės, kurios praskaidrina buitį – įvairūs stalo žaidimai suaugusiems ir vaikams, dėlionės, lego, sportinė įranga namuose. Didesnio susidomėjimo sulaukia ir drabužių, avalynės, namų dekoro svetainės internete ir elektroninės parduotuvės. Taigi, šie verslai galėtų išnaudoti karantino laiką ir pritraukti daugiau pirkėjų, tai padaryti padėtų išorinė komunikacija.

Išorinės komunikacijos kanalai

Išorinės komunikacijos kanalai gali būti mokama reklama arba nemokami sprendimai – aktyvus dalyvavimas socialiniuose tinkluose, naujienlaiškių siuntimas, vaizdo įrašų transliavimas, pranešimai spaudai. Efektyvu yra naudoti kelias komunikacijos formas. „Facebook“ socialinis tinklas leidžia daryti tiesioginius vaizdo įrašus, dalintis skelbimais grupėse, daug galimybių turi ir „Instagram“. Taip pat galima parašyti spaudos pranešimą, kuriame „užkabinamos“ visuomenei aktualios temos.

Daugybės stambių įmonių išorinė komunikacija puikiai vykdoma per naujienlaiškius. Užsidarius fizinėms parduotuvėms svarbu „pagauti“ savo klientą internete. „Facebooke“ pasidalinti skelbimai dažnai potencialiam klientui taip ir lieka nematomi, nes paprasčiausiai žmogus tuo metu nėra prisijungęs prie paskyros. Tuo tarpu, išsiųsti naujienlaiškiai nedingsta interneto platybėse, net jei žmogus tuo metu nebus prisijungęs, jis ras laišką kai tik užeis į savo elektroninio pašto dėžutę.

Kaip komunikuoti per naujienlaiškius?

Internetiniai verslai gali vykdyti išorinę komunikaciją per naujienlaiškius už labai nedidelį mokestį. Šios komunikacijos privalumas ir tai, kad viename laiške galima patalpinti daug informacijos: net keletą nuotraukų, prekių aprašymus, aktualius pasiūlymus, sveikinimus.

Artėjant šventėms naujienlaiškį pradėkite nuo originalaus pasveikinimo, palinkėjimo. Švenčių proga pasiūlykite savo klientui kažkokią dovaną – nuolaidos kuponą, asmeninę dovanėlę apsiperkant ar netgi nemokamą elektroninę knygą. Naujienlaiškio antraštėje būtinai užsiminkite apie asmeninį pasiūlymą, juk žmogus tikrai norės pažiūrėti, kokią dovaną gavo ir laišką būtinai atsivers. Efektyvi išorinė komunikacija galėtų siekti dviejų tikslų:

laimingo kliento;

laimingo pardavėjo.

Kuriant naujienlaiškį nebijokite būti originalūs, gerai apgalvokite pasiūlymą, kuris leistų klientui būti pamalonintam, o jums gauti naudos iš didesnių pardavimų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *