SEO pagrindai

SEO pagrindaiNorint atlikti SEO paslaugas yra reikalingos tam tikros žinios ir kompetencija. Neteisingas SEO darbų atlikimas gali turėti atvirkštinį efektą ir pakenkti svetainės matomumui organinėje Google paieškoje. Tinkamai atlikdami SEO procesus įgausite pranašumą prieš konkuruojančias svetaines, gausite tikslinį lankytojų srautą į savo puslapį. Svetainės, kurios yra Google pirmame puslapyje atrodo patikimai potencialiems lankytojams. Daugiau kaip 80 procentų lankytojų internete spaudžia ant pirmame puslapyje esančių natūralioje paieškoje svetainių rezultatų. Ir tik penktadalis žmonių eina į antrą, trečią ar tolimesnius puslapius. Netgi būnant pirmame Google lape yra skirtumas kelintoje pozicijoje yra jūsų svetainė. Tarkime, tarp pirmos ir devintos vietos gali būti lankytojų skirtumas – du, trys kartai. Konkretus pavyzdys : kliento internetinė parduotuvė buvo Google piaeškoje 9-oje vietoje ir sulaukdavo vidutiniškai 150 lankytojų per dieną. Atlikus tinkamą SEO optimizavimą, svetainė pagal konkrečią raktinę frazę pakilo į antrą vietą ir jų lankomumas išaugo tris kartus – iki beveik 500 lankytojų per dieną. Visi lankomumo duomenys buvo sekami Google Analytics platformoje.

Panagrinėkime, kokie yra SEO paslaugų pradmenys, kuriuos rekomenduotina atlikti visų pirma.

Raktinių frazių auditas

Patikrinkite, ar jūsų svetainėje yra naudojami teisingi prekių, paslaugų raktažodžiai. Turitų būti naudojami tokie, kurie turi daugiausiai paieškų Google.lt. Galite patikrinti ir savo raktažodžių sinonimus. Tarkime, jūsų svetainėje yra naudojamas rakltinis žodis „reklama“. Tuomet, būtų pravartu patikrinti kiek paieškų Google.lt turi sinonimai „reklama internete“, „reklamos agentūra“, „reklamos gamiba“, „reklamos agentūra“, „reklamos leidyba“ ir panašius. Svetainės struktūroje geriausiai naudoti tuos raktinius žodžius, kurie turi daugiausiai paieškų ir yra panašiausi į jūsų teikiamas paslaugas.

Meta duomenų suvedimas

Svarbiausi meta duomenys yra meta pavadinimas (meta title), meta aprašymas (meta description), meta raktiniai žodžiai (meta description). Jie apibūdina patį puslapį, kuriame jie yra. Pagal meta duomenis Google robotai supranta apie ką yra tas puslapis. Meta pavadinimai turėtų būti 65 – 80 simbolių ilgio, o meta aprašymai 120-160 kompiuterinių simbolių.

Vidinių puslapių aprašymai

Kiekvienas svarbus puslapis, kurio raktines frazes norite paaukštinti, turi turėti tekstinius aprašymus. Jeigu tai yra „reklama“, reiktų apibūdinti su kokia reklama konkrečiai dirbate, kokie yra reklamos kanalai, išskirtinumai, subtilybės. Tekstas taip pat nadingas padedant suprasti jūsų svetainę. Tekstą segmentuokite antraštėmis, taip, kaip yra šiame straipsnyje. Tokiu būdu žmonėms bus lengviau skaityti tekstą. Turėkite omenyje, kad kai kurie lankytojai apskritai skaito tik antraštes. Jos turi būti informatyvios, užkabinančios, lengvai suprantamos.

Svetainės nuorodų tinklas

Tam, kad jūsų elektroninėje parduotuvėje būtų lengviau naviguoti, naudokite vidines nuorodas. Google Analytics seka jūsų svetainės lankytojų elgseną ir mato kiek vidinių puslapių peržiūri kiekvienas lankytojas, kiek laiko užtrunka būnamas jūsų puslapyje, kokius veiksmus ten atlieka. Tad šis kriterijus yra svarbus iš SEO pusės. Jei lankytojai neįsitrauks į naršymą, parduotuvėje praleis mažiau nei minutę, turėti aukštas vietas Google gali būti sunkoka. Svarbiausiems savo URL adresams sukurkite didžiausią nuorodų skaičių. Jei taip padarysite, paieškos algoritmas supras, kad šie URL adresai yra svarbūs.

Nuorodos socialiniuose tinkluose

Jei dar to nepadarėte, susikurkite savo prekės ženklo socialinių tinklų verslo profilius Facebooke, Instagrame, Lindeine, Twiterryje. Socialiniuose tinkluose nemokamai galima patalpinti savo verslo aprašymus, nuorodas į jūsų svetainę. Socialiniai tinklai turi aukštus reitingus iš seo pusės ir turėti nuorodas juose yra vertinga. Tokios nuorodos paieškos sistemos yra matomos kaip patikimos ir vertingos. Taip pat tai gali būti būdas pritraukti naujų lankytojų savo puslapin, kurie apie jus dar nežino.

Krovimosi greičio optimizacija

Google Search consolėje galie pasitikrinti savo puslapio krovimosi greitį, bei kliuvinius, kurie lėtina užkrovimą. Pateikite šių klaidų sąrašą savo programuotojams, kad jas ištaisytų. Sutvarkius jas puslapį kraus greičiau ir tai neliks neįvertinta paieškos variklių.

Daugiau informacijos apie SEO skaitykite Digital Star agentūros svetainėje : https://www.digitalstar.lt/blogas/seo/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *