Nuo ko priklauso SEO paslaugų kainos?

SEO paslaugos yra būtinybė šių dienų verslui. Šis internetinės rinkodaros kanalas užtikrina verslo konkurencingumą rinkoje, prieinamumą vartotojams, didesnius lankytojų srautus, kurie neretai tampa ir papildomu pelnu. SEO paslaugų privalumai neginčytini, nes taip didinamas verslo žinomumas, o nauda jaučiama gana greitai. Vis dėlto, šių paslaugų įkainiai labai skirtingi ir neretai tas pats klientas už skirtingų internetinių svetainių optimizaciją sulaukia skirtingų sąskaitų, todėl natūralu, kad kyla klausimas, kodėl taip atsitinka ir kas iš tikrųjų lemia SEO paslaugų kainą.

Universalijų nebūna

Visiems gerai žinoma frazė, kad tai, kas tinka visiems, iš tikrųjų netinka niekam, galioja ir kalbant apie SEO optimizaciją. Nors pagrindiniai optimizavimo principai egzistuoja ir kiekvienas specialistas dažniausiai laikosi savo statinės sistemos, tai nėra universalijos, kurias būtų galima šabloniškai pritaikyti dirbant su kiekviena internetine svetaine. Ką tai reiškia? Tai reiškia, kad pagal tam tikrus optimizacijos principus teikiamos SEO paslaugos yra pritaikomos pagal konkretaus verslo poreikius, atsižvelgiant į tiksliai to verslo keliamus tikslus. Taigi, tam tikra prasme, kiekvieną kartą kuriama vis nauja optimizacijos strategija, kuri būtų efektyviausia kiekvieno kliento atveju. Tai pagrindinė priežastis, dėl kurios SEO paslaugų kainos kiekvieną kartą gali būti vis kitokia reklama.

Kas sudaro kainą?

Kiekvieną kartą, kai SEO specialistas pradeda optimizacijos procesą, pirmasis žingsnis būna nuodugni analizė. Pirmiausia – pačios internetinės svetainės, kuri bus optimizuojama. Identifikuojamos problemos, analizuojamas krovimo greitis, pritaikymo naršyti mobiliaisiais įrenginiais būklė. Taip pat – nustatomi aktualūs raktiniai žodžiai (atliekami skaičiavimai, kurie iš jų patys pelningiausi ir sulaukia daugiausiai paieškų). Galiausiai – atsižvelgiama į konkurencingumą konkrečioje rinkoje, stebimas konkurentų elgesys, jų atliekami optimizacijos veiksmai. Pagal tai priimami konkretūs sprendimai, kokių darbų ir kaip intensyviai reikia imtis, kam skirti daugiausiai dėmesio. Visa ši analizė ir jos rezultatai lemia būsimą optimizacijos strategiją, veiksmų planą ir priemones, kurios bus naudojamos siekiant aukščiausių rezultatų.

Atlikus šiuos pasirengimo optimizacijos procesui darbus, pereinama prie konkrečių darbų. Tiesiogiai finansiškai SEO darbų kainą sudaro tekstų kūrimas ir atgalinių nuorodų pirkimas (tai labai populiarios SEO priemonės). Tuomet atnaujinamas svetainės turinys, pasirūpinama, kad jos pozicijos GOOGLE paieškoje pradėtų palaipsniui kilti. Reikia turėti omeny, kad visa tai atlieka specialistai, kurių darbo valandos taip pat kainuoja. Labai svarbu, kad procesas būtų atliekamas sistemiškai, laikomasi tų pačių principų ir tęstinumo (net pasiekus norimas pozicijas ir nutraukus darbus, po kurio laiko svetainė gali nukristi į buvusias pozicijas, o pakilti atgal užtrukti ne trumpiau, nei pirmąjį kartą).

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *